Ännu en dag i livet .

Nyss hemkommen inte gjort speciellt mycket förutom att jobba som vanligt.
Det är väll det livet går ut på eller ? Jobba och slita ner sin kropp haha .
Inte för jag ser något fel i det, MEN vem vill inte vinna på lotto och leva lyx livet dagarna igenom ?
Kanske finns de som vill leva bara för att jobba men tror inte jag hör in i den kategorin.

Idag var det dags för nya smycken igen hahaha !
Jag försöker ej promota andras bloggar, utan tänker mer på hur hennes föräldrar känner ?
Liksom vad är grejen måste folk exposa sig så grymt för andra när deras föräldrar mycket väl har tillgång till internet och får detta uppslängt i huvudet varje dag ?
jag förstår bara det inte .
Klart man får vara fin och allt det där så att man mår bra ... men snacka om att överdriva grovt .

Snart dags för val, vilka röstar ni på ?
Kanske lite personlig fråga men man måste ju stå för sina åsikter ;).

Nej känns som att det är dags att slå sig ner i sängen och bara sova riktigt jävla gott.

Blir en lång dag imorggon...

Ni får sova så gott.

VS Vad är ditt val ?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag får inte rösta fyller 18 en månad efter haha!



SV; Vad bra! Kul att du tycker det :D

Det är bra med mig :)

Postat av: Sandra

Tackar! Jorå allt är bra med mig. Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback